What I Am...

Ja, passar väl bra att börja med att berätta lite om vem jag är såhär i mitt första och kanske sista inlägg (?). Är en grabb i mina bästa år, bor i en liten skitstad i mitten av Sverige. Jag gillar att kolla på hockey, Modo är såklart laget i mitt hjäta. Musik är något jag älskar mer än något annat och jag skulle aldrig klara en dag utan spotify (ja, jag vet, så säger alla, men det är sant).
Jag ser mig själv som en ganska tråkig person, jag önskar att jag var mer social men det känns som att jag aldrig har något vettigt att säga ändå, så då kan jag lika gärna hålla käften. Sen har jag iof en familj som har lärt mig att vara tyst också, har insett att så fort jag säger något så blir det bara massa gnäll ändå. Den känslan har jag haft ända sedan jag var liten och den finns fortfarande kvar. Uhm, vad mer ska man säga..?
Jag tror inte någon någonsin kommer läsa detta, så det spelar egentligen ingen roll så aaaaa...
Hej då, kanske ses imorgon eller så.

Kommentarer
Postat av: olivia

tack så mycket :')

2012-04-07 @ 15:27:31
URL: http://oliviaasoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0