I don’t know where I’m at. I’m standing at the back and I’m tired of waiting. Waiting here in line, hoping that I’ll find what I’ve been chasing.

Tror faktiskt att jag ska fortsätta skriva lite här ändå, känns ganska skönt att skriva av sig litegrann. Detta blir ju mitt andra inlägg idag och klockan är inte ens 12. Känner mig som en riktig tönt, men vad gör det? Tänkte iallafall skriva lite mer om vem jag är, vad jag gillar och så... Hiho let's go

  • Jag både älskar och hatar höst på samma gång, fin årstid med alla färger och löv osv men jag hatar att sommaren försvann för fort.
  • Jag har alltid velat lära mig spela gitarr, ända sedan jag va 8 typ.
  • Jag gillar att sjunga, har aldrig sjungit för någon annan dock, kommer nog aldrig göra det heller.
  • Jag har gått ner ungefär 1/3 av vad jag en gång vägde. (Hidden brag [x] check). Spelar dock ingen roll hur många komplimanger och beröm jag får så har jag ändå fortfarande värdelöst självförtroende.
  • Jag älskar regn, önskar att jag hade ett föster som jag kunde sitta i och bara stirra ut i flera timmar medans musiken dånar ur mitt headset.
  • Jag älskar att se folk som går på stan ramla av någon konstig anledning. Skadeglädje är fint de...
  • Jag är lättlurad.
  • Jag sover alltid med armarna under kudden, sen när jag vaknar kan jag knappt röra dom.
  • Jag har aldrig varit riktigt kär eller haft ett förhållande. Även om det är något jag velat ha väldigt länge nu så har det aldrig blivit av. Konstigt för någon i min ålder kanske, men men...


Yes box, det får räcka för den här gången. Slänger in en låt också.

Kommentarer
Postat av: Maggi

Svar: Haha joo jag tycker dä :D

2012-04-07 @ 12:45:34
URL: http://maggiyouknow.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0